Pirkums tiešsaistes veikalā www.naujaoda.lt nosacījumi

1. Uzņēmums un tā kontaktinformācija

1.1. Interneta veikalā (veikala adrese www.naujaoda.lt) darbojas uzņēmums UAB Nauja oda eshop, A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Viļņa, uzņēmuma kods: 306079160.

1.2. Klients var sazināties ar elektronisko veikalu pārvaldošo uzņēmumu šādos veidos:

– adrese: A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Viļņa;

– e-pasts: info@naujaoda.lt;

– aizpildot elektroniskā veikala tīmekļa vietnē pieejamo pieprasījuma formu.

2. Vispārīgie „Nauja oda eshop“ elektroniskā veikala lietošanas noteikumi

2.1. Elektroniskā veikala pakalpojumus drīkst izmantot tikai personas, kas nav jaunākas par 18 gadiem.

2.2. Persona, kas ir jaunāka par 18 gadiem, var izmantot elektroniskā veikala pakalpojumus tikai ar savu vecāku vai likumīgo aizbildņu piekrišanu.

2.3. Katrs, kas reģistrējas un veic pirkumus elektroniskajā veikalā, sniedz savus personas datus un piekrīt, ka „NAUJA ODA eshop” apstrādās šos datus, ievērojot vietnes privātuma politikā noteiktos nosacījumus.

2.4. Lai apstiprinātu elektroniskajā veikalā reģistrēto datu pareizību, klientam tiek nosūtīts e-pasts, kurā tiek lūgts apstiprināt datus.

3. Preču pasūtīšana

3.1. Preces tiek pasūtītas interneta vietnē adresē www.naujaoda.lt.

3.2. Elektroniskā veikala preces ir īpaši atzīmētas. Interneta vietnē sniegta informācija par preču īpašībām, cenām, materiāliem, no kuriem tās izgatavotas, un norādītas aptuvenās iespējas tās iegādāties klātienē veikalos.

3.3. Klients preces pasūta tādā veidā, kāds ir piemērots konkrētai precei, vispirms norādot tās izmēru, krāsu un, ja nepieciešams, citu specifisku informāciju un pasūtāmo vienību skaitu.

4. Kā iepirkties elektroniskajā veikalā. Detalizēti norādījumi

4.1. Izvēloties preci, Klientam vajadzētu noklikšķināt uz pogas „Pirkt“.

4.2. Prece tiek pievienota iepirkumu grozam; to var apskatīt, noklikšķinot uz iepirkumu groza ikonas, kas atrodas vietnes augšējā labajā stūrī. Klients var apskatīt iepirkumu groza saturu, noklikšķinot uz pogas „Iepirkumu groza apskate“, kas atver lapu, kurā redzamas visas iepirkumu grozā iekļautās preces.

4.3. Noklikšķinot uz pogas „Pasūtīt“, tiks atvērta lapa, kur Klientam būs jāievada dati, kas nepieciešami darījuma veikšanai un pasūtīto preču piegādei.

4.4. Elektroniskajā veikalā reģistrētam Klientam tiek dota iespēja izmantot papildu funkcijas, kas norādītas Klienta izvēles kartē, piemēram, apskatīt pasūtījumu vēsturi, jaunākos pasūtījumu statusus, saglabāt preču piegādes adreses, saņemt veikala nosūtīto jaunāko informāciju par precēm.

4.5. Izvēloties piegādes veidu (piegādi uz norādīto adresi vai piegādi uz izvēlēto „Nauja oda“ veikalu) un ievadot visus nepieciešamos datus (ieskaitot informāciju rēķina izrakstīšanai, ja nepieciešams), Klientam vajadzētu izvēlēties maksājuma veidu.

4.6. Klients var izvēlēties maksājumu tiešsaistē (ar bankas pārskaitījumu, maksājumu ar karti vai izmantojot PaySera vai Montonio).

4.7. Klients veic pasūtījumu, noklikšķinot uz pogas „Pasūtīt un maksāt“.

4.8. Noklikšķinot uz pogas „Pasūtīt un maksāt“ vai, ja Klients izvēlējies maksājumu tiešsaistē – veicot maksājumu, izmantojot PaySera vai Montonio, Klients tiek novirzīts uz pasūtījuma apstiprinājuma lapu, kurā viņš var turpināt iepirkšanos vai doties uz pasūtījuma kopsavilkumu.

4.9. Ja Klients izvēlas maksājuma veidu tiešsaistē (maksājumu ar bankas pārskaitījumu vai maksājumu ar karti, izmantojot PaySera vai Montonio), maksājums jāveic nekavējoties pēc pasūtījuma veikšanas. Ja „NAUJA ODA eshop“ vai darījumā iesaistītie subjekti (PaySera vai Montonio) nesaņem maksājumu, pasūtījums tiek uzskatīts par nepareizi veiktu, un tas nozīmē, ka līgums nav noslēgts, un pasūtījums netiks izpildīts. Šādā gadījumā Klientam jāiesniedz pasūtījums atkārtoti.

4.10. Jebkurā pasūtījuma iesniegšanas posmā līdz maksājuma veikšanai Klients var atcelt pasūtījumu, pārtraucot pasūtījuma iesniegšanas procedūru un izejot no vietnes pasūtījumu iesniegšanas lapas. Pasūtījums, kura iesniegšanas procedūra nav pabeigta, netiks tālāk apstrādāts un/vai izpildīts.

4.11. Nekavējoties pēc pasūtījuma veikšanas Klients saņems e-pasta adresē, kuru norādījis reģistrējoties, pasūtījuma apstiprinājuma paziņojumu. E-pastā nosūtītajā apstiprinājumā būs norādīts individuālais pasūtījuma numurs, kuru var izmantot, piemēram, lai pārbaudītu pasūtījuma statusu.

4.12. Vietni pārvaldošais uzņēmums, lai noskaidrotu jebkādas šaubas, apstiprinātu pasūtījuma iesniegšanu vai rodas citi jautājumi saistībā ar pasūtījuma izpildi, var sazināties ar Klientu, nosūtot e-pastu vai zvanot uz norādīto tālruņa numuru.

5. Cenas

5.1. Cenas interneta vietnē norādītas eiro valūtā. Norādītā cena nozīmē preces bruto cenu, kurā iekļauts PVN.

5.2. Preces cena palielinās, pievienojot piegādes izmaksas, kas ir atkarīgas no izvēlētā piegādes un maksājuma veida.

5.3. Pasūtījuma veikšanas brīdī vietnē norādītā cena ir galīgā cena, kas attiecas gan uz Klientu, gan uz „NAUJA ODA eshop“. Veicot pasūtījumu, preces cena nemainīsies, neskatoties uz jebkādām izmaiņām „NAUJA ODA eshop“ cenu politikā vai īpašajiem piedāvājumiem vai izpārdošanas akcijām.

5.4. „NAUJA ODA eshop“ patur tiesības mainīt preču cenas, piedāvāt jaunas preces pārdošanai, piedāvāt un atcelt īpašos piedāvājumus un/vai akcijas veikala interneta vietnē vai mainīt tos, pamatojoties uz Civillikuma un citu piemērojamo tiesību normu nosacījumiem.

5.5. Pērkot dāvanu kartes, dāvanas nesaskaitās. Dāvanu kartēm atlaides un dāvanas neattiecas.

5.6. Dāvanu karte nav atgriežama (netiek pieņemta atpakaļ) un nav apmaināma (ne pret citu dāvanu karti, ne pret naudu).

5.7. Īpašie piedāvājumi, akcijas, atlaides, dāvanas nesaskaitās. Pēc vienas piedāvājuma, akcijas, atlaides vai dāvanas izmantošanas tajā pašā pasūtījumā citas noritošas akcijas, īpašie piedāvājumi, atlaides vai dāvanas nesaskaitās.

5.8. Akcija 2+1 attiecas uz pirkumiem, kas ietver vismaz 2 preces no nedēļas akcijā norādītajām preču grupām, un trešā prece tiek saņemta kā dāvana, izvēloties to no dāvanu preču klāsta, kur preces ir atzīmētas ar piezīmi „DĀVANA | 2+1“. Trešajai dāvanas precei jābūt lētākai par izvēlēto preci no akcijā norādītajām preču grupām. Klients pats jāievieto trešo dāvanas preci grozā, ja vēlas to saņemt.

5.9. Dāvanas nav atgriežamas (netiek pieņemtas atpakaļ) un nav apmaināmas (ne pret citu produktu, ne pret naudu).

5.10. Pakalpojumiem un dāvanu kartēm akciju dāvanas neattiecas.

5.11. Akcija, kad pērkot noteiktu preču daudzumu tiek saņemta dāvana, attiecas uz pirkumiem, kas ietver vismaz 2 preces, un dāvanu var saņemt, izvēloties to no dāvanu preču klāsta un ievietojot to grozā pašam, ja preces ir atzīmētas ar piezīmi „DĀVANA“ vai „DĀVANAS“. Dāvanas precei jābūt lētākai par izvēlēto preci no akcijā norādītajām preču grupām. Klients pats jāievieto dāvanas preci grozā, ja vēlas to saņemt. Īpašie komplekti tiek pārdoti kā viena prece, piemēram, pērkot 2 komplektus, var ievietot grozā 1 dāvanas preci, kas atzīmēta ar „DĀVANA“.

5.12. Īpašie piedāvājumi, kas tiek publicēti uzņēmuma Instagram kontos („Glow_beautylab” vai „naujaoda”), ir spēkā tik ilgi, cik ir aktīvs publiskais paziņojums („stāsts”), ja vien nav norādīts derīguma termiņš.

5.13. Preču cenas interneta veikalā var atšķirties no preču cenām fiziskajos veikalos.

5.14. Ja tiek iegādāts komplekts, kam ir savs identifikācijas kods (SKU), komplekts tiek uzskatīts par vienu produktu, un attiecīgi tiek skaitītas arī pievienotās dāvanas. Piemēram, ja ir spēkā akcija 2+1, kad var izvēlēties dāvanu no dāvanu klāsta, pērkot divus komplektus ar saviem identifikācijas kodiem (SKU), tiek piešķirta viena dāvana no dāvanu klāsta. Vai arī cits piemērs, pērkot vienu komplektu (ar savu SKU) un vienu produktu, tad tiek piešķirta viena dāvana no dāvanu klāsta.

5.15. Fiziskajā veikalā norēķināties var tikai ar bankas karti.

5.16. Akcija, kad pērkot vienu preci tiek saņemts Look at me ražotāja viens produkts kā dāvana, attiecas uz pirkumiem, kas ir dārgāki par 14,25 EUR. Fiziskā un elektroniskā veikala sortiments var atšķirties.

5.17. Ja tiek saņemta dāvana, pērkot no noteiktas summas, šajā sumā netiek iekļauts preču piegādes maksa, t.i., dāvana tiek piešķirta tikai atkarībā no grozā esošo produktu summas.

5.18. Ja ir spēkā akcija, kur saņem dāvanu – 4 un vairāk auduma maskas, pērkot vienu produktu, šī akcija attiecas tikai uz produktiem, kuru vērtība nav mazāka par 9 EUR.

6. Iespēja saņemt pasūtītās preces/pakalpojumus

6.1. Visas preces, kas piedāvātas elektroniskajā veikalā, ir noliktavā.

6.2. Tomēr dažos gadījumos, piemēram, ja vienlaicīgi daudz Klientu pasūta to pašu preci, šīs preces var nebūt pieejamas. Šādā gadījumā Klientam tiks paziņots, ka pasūtījums nevar tikt izpildīts preču trūkuma dēļ.

6.3. Preces datu lapā Klients var atrast detalizētu informāciju par pieejamajiem preču izmēriem: šajā lapā ir norādīti arī tie izmēri, kas šobrīd nav pieejami, taču šie izmēri ir skaidri norādīti citā krāsā nekā tie, kuri ir pieejami iegādei. Klients nevar pievienot preci, kura nav pieejama vajadzīgajā izmērā, pirkumu grozam, taču var pievienot to vēlamo preču sarakstam.

6.4. Dāvanu kuponi (gan papīra, gan elektroniskie) ir derīgi 3 mēnešus no rēķina par dāvanu kuponu izrakstīšanas datuma. Šajā periodā ir jāizlieto dāvanu kupona summa.

6.5. Sūtījumu apdrošināšanas maksa pasargā no situācijām, kad sūtījums tiek pazaudēts vai bojāts, šādā gadījumā nav jāgaida, līdz situācija tiks atrisināta noteiktajā laikā. Ar apdrošinājumu tiek ziņots par pazaudētu vai bojātu sūtījumu, iesniedzot dokumentus, un SIA NAUJA ODA ESHOP nosūta jaunus produktus vai atgriež naudu. Sūtījumu apdrošināšana neaptver netiešos zaudējumus vai bojājumus vai zaudējumus vai bojājumus, kas radušies kavēšanās dēļ.

6.6. SIA NAUJA ODA ESHOP patur tiesības mainīt elektroniskā veikala preču un pakalpojumu sortimentu. Preču un pakalpojumu sortiments var atšķirties no dāvanu kupona iegādes dienas līdz kupona izmantošanas dienai. Preču un sortimenta izmaiņas var notikt, pamatojoties uz līgumu izmaiņām ar piegādātājiem, darbiniekiem, partneriem, tirgus situāciju.

7. Pasūtījums, kuru nav iespējams izpildīt

Ja attiecīgā prece nav noliktavā vai pasūtījuma nevar izpildīt kādu citu iemeslu dēļ, Klientam pa e-pastu vai telefonu tiks paziņots par problēmām, kas saistītas ar viņa pasūtījuma izpildi.

8. Piegādes veids un pasūtījuma izpildes termiņš

8.1. Preces tiks bez maksas piegādātas uz DPD, Omniva vai LT EXPRESS pakomātiem tikai Lietuvas teritorijā, ja pirkums pārsniedz 50 EUR.

8.2. Ja Klients izvēlas maksājumu internetā (izmantojot PaySera vai Montonio sistēmu), pasūtījums tiks izpildīts tikai pēc tam, kad būs apstiprināts, ka nauda ir ieskaitīta „NAUJA ODA eshop” kontā (caur PaySera vai Montonio sistēmu).

8.3. Preces tiks piegādātas 5 darba dienu laikā Lietuvā no veiksmīgi noformēta pasūtījuma dienas. Preču piegāde var aizņemt ilgāku laiku izpārdošanas vai īpašo akciju laikā.

8.4. Ja Klients izvēlas maksājumu internetā (izmantojot PaySera vai Montonio), pasūtījuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc tam, kad „NAUJA ODA eshop” vai starpnieku kontā tiek pārskaitīta 100% no maksājamās summas; no šī brīža sāk tikt skaitīts preču piegādes laiks Klientam.

8.5. Pasūtījumus piegādā „NAUJA ODA eshop” izvēlēta kurjera pakalpojums.

8.6. Ja tiek izvēlēta preču saņemšana uz vietas (ja šāda opcija ir pieejama), preces tiek sagatavotas 5 darba dienu laikā, un, kad sūtījums ir sagatavots, Klients saņem e-pastu ar informāciju par iespēju saņemt preces.

8.7. Preces tiek piegādātas uz ārvalstīm, izmantojot kurjerus FEDEX, DHL vai DPD, InPost, LP EXPRESS, Omniva pakomātus.

8.8. Ņemot vērā Klienta izvēlēto piegādes veidu, „NAUJA ODA eshop” apņemas piegādāt preces Klientam ārvalstīs, un cenas tiek aprēķinātas, ņemot vērā sūtījuma tilpumu, svaru, valsti, muitas maksājumus. Darba dienas ir pirmdienas līdz piektdienai, izņemot likumā noteiktās valsts svētku dienas.

9. Pasūtījuma apmaksas veidi

9.1. Maksājums ar bankas pārskaitījumu. „NAUJA ODA eshop“ pieņem ātrās pārskaitījumus, kas tiek veikti izmantojot PaySera vai Montonio sistēmas, kā arī bankas pārskaitījumus. Maksājuma operācija notiek starp Klientu un izvēlēto maksājumu operatoru.

9.2. „NAUJA ODA eshop“ nepieņem parastos pārskaitījumus, tāpēc Klients nesaņems rēķinu, uz kuru varētu veikt naudas pārskaitījumu, piemēram, ar pasta pārvedumu.

9.3. Maksājums ar karti. Klientam jābūt kartei, ar kuru var veikt maksājumus internetā (Klientam jāsazinās ar banku, kas izsniedza karti, lai noskaidrotu, vai viņa karte atbilst šiem prasībām). Maksājums ar karti tiek veikts izmantojot PaySera vai Montonio. Maksājuma operācija notiek starp Klientu un Klienta kartes operatoru.

9.4. Elektroniskā veikala nekad nesūtīs Klientam paziņojumu, kurā būtu informēts par maksājuma konta maiņu un nepieciešamību veikt parasto pārskaitījumu. Ja Klients saņem tādu e-pasta paziņojumu, viņam nevajadzētu veikt maksājumu vai atbildēt uz šādu paziņojumu. Šāds e-pasts jānosūta „NAUJA ODA eshop” uz adresi info@naujaoda.lt.

10. Pārdošanas-pirkuma līgums

10.1 Veikala interneta mājaslapā www.naujaoda.lt publicētā informācija nav piedāvājums, kā noteikts Civillikumā.

10.2. Līgums tiek slēgts lietuviešu valodā.

11. Līguma izpilde. Izpildes termiņš

<p, Ņemot vērā Klienta izvēlēto piegādes veidu, „NAUJA ODA eshop“ apņemas piegādāt Klientam preces LATVIJĀ 5 darba dienu laikā no pareizi iesniegtā pasūtījuma datuma, izmaksas tiek aprēķinātas, ņemot vērā sūtījuma apjomu, svaru, valsti un muitas nodevas. Darba dienas ir pirmdiena līdz piektdienai, izņemot likumīgas valsts svētku dienas.

12. Piegādes maksa Latvijā

12.1. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā.

12.2. Piegādes bruto cena ir atkarīga no izvēlētā piegādes un maksājuma veida:

− piegāde uz izvēlēto mazumtirdzniecības veikalu vai preču saņemšanas noliktavu (ja šāda opcija ir pieejama) un maksājums tiešsaistē – 0,00 EUR;

− standarta piegāde izmantojot kurjeru pakalpojumus un maksājums tiešsaistē – 3,50 EUR.

13. Līguma pārtraukšana

13.1. Klients ir tiesības bez iemesla izbeigt pārdošanas-pirkšanas līgumu 14 dienu laikā.

Atbilstošas kvalitātes preces var tikt atgrieztas 14 dienu laikā, ja šīs preces nav izmantotas, nav zaudējušas savu komerciālo izskatu, un Klients saglabājis pirkuma dokumentu.

Tikai „NAUJA ODA eshop“ piekrišanas gadījumā var tikt atgrieztas kvalitatīvas preces, kas ir iekļautas neatsūtīto preču sarakstā saskaņā ar Mazumtirdzniecības noteikumiem (piemēram: parfimērijas, kosmētikas, tualetes preces, kosmētikas un higiēnas preces, kuru iepakojums ir bojāts utt.).

13.2. Tiesības izbeigt minēto līgumu tiek zaudētas pēc 14 dienām no dienas, kad Klients saņēma preces vai kad preces saņēma Klienta norādītā trešā puse, izņemot pārvadātāju.

13.3. Lai izmantotu tiesības izbeigt minēto līgumu, Klientam jāiesniedz „NAUJA ODA eshop“ skaidrs rakstisks paziņojums par līguma izbeigšanu vienā no šādiem veidiem:

– pa e-pastu, nosūtot uz adresi info@naujaoda.lt;

– aizpildot un iesniedzot Klienta izvēles kartē katram pasūtījumam pieejamo elektronisko formu; ja Klients aizpilda un iesniedz minēto formu, viņš drīz saņems „NAUJA ODA eshop“ apstiprinājumu, ka paziņojums par līguma izbeigšanu ir saņemts.

Mēs pieņemam visus paziņojuma iesniegšanas veidus, un visi tie ir vienādi efektīvi. „NAUJA ODA eshop“ iesaka izmantot Klienta izvēles kartē esošo elektronisko formu tikai tāpēc, ka to var viegli un ātri iesniegt.

13.4. Ja Klients baidās aizkavēt paziņojuma par līguma izbeigšanu iesniegšanu noteiktajā termiņā, pietiek, ja viņš nosūta paziņojumu par vēlmi izmantot savas tiesības izbeigt līgumu pirms tiesību izbeigt līgumu termiņa beigām.

13.5. Ja pārdošanas-pirkšanas līgums tiek izbeigts, „NAUJA ODA eshop“ nekavējoties un pamatoti atgriezīs visu saņemto summu Klientam, ieskaitot preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās, jo Klients ir izvēlējies citu piegādes veidu nekā parasti lētākais „NAUJA ODA eshop“ piedāvātais piegādes veids) ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad „NAUJA ODA eshop“ saņēma Klienta paziņojumu par vēlmi izmantot savas tiesības izbeigt pārdošanas-pirkšanas līgumu.

13.6. Samaksātā nauda tiek atgriezta Klientam uz bankas kontu, ja maksājums tika veikts ar karti, PaySera vai Montonio saistīto kontu, ja pasūtījums tika apmaksāts šajos veidos. Klients saņem atmaksu sākotnējam darījumam, izņemot gadījumus, kad Klients skaidri piekritis izvēlēties citu veidu. Jebkurā gadījumā Klients nesaskarsies ar jebkādām izmaksām, kas saistītas ar šādu naudas atmaksu.

13.7. „NAUJA ODA eshop“ var nesākt naudas atmaksas procedūru, līdz netiks saņemta atgrieztā prece vai Klienta pierādījums, ka atgrieztā prece ir nosūtīta, ņemot vērā, kas notiks pirmām kārtām.

13.9. Klients var atgriezt preces par saviem izdevumiem, izmantojot kurjeru pakalpojumus. Klientam jāaizpilda Klienta izvēles kartē katram pasūtījumam pieejamā līguma izbeigšanas forma.

13.10. Klients var arī atgriezt preces jebkurā Latvijā esošajā „Nauja oda eshop“ fiziskajā veikalā (ja šāda opcija ir pieejama) vai preču saņemšanas noliktavā.

13.11. Klients uzņemas atbildību par preces novērtējuma samazināšanos, kas radušās tāpēc, ka prece ir izmantota citādi, nekā to varētu izmantot, lai saglabātu tās dabu, īpašības un funkcionalitāti.

13.12. Patērētājam ir tiesības, nenorādot iemeslu un neciešot citas izmaksas, izņemot saskaņā ar Civillikuma 6.22811 pantu, 14 dienu laikā atteikties no attālinātā līguma vai līguma, kas noslēgts ne komercdarbības telpās.

13.13. Patērētāja tiesības atteikties no attālinātā līguma un līguma, kas noslēgts ne komercdarbības telpās, neattiecas uz šādiem līgumiem:

1) pakalpojumu līgumiem, saskaņā ar kuriem pakalpojumi patērētājam pilnībā sniegti un kas paredz patērētāja pienākumu samaksāt cenu, ja pirms pakalpojuma sniegšanas ir saņemta patērētāja skaidra piekrišana un atzīšana, ka viņam nebūs tiesību atteikties no līguma, kad pārdevējs pilnībā izpildīs līgumu;

2) līgumiem, kuru ietvaros pārdoto preču vai sniegto pakalpojumu cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām noteiktajā līguma atteikuma periodā;

3) līgumiem par precēm, kas izgatavotas pēc īpašiem patērētāja norādījumiem, proti, precēm, kas nav ražotas iepriekš un tiek izgatavotas, ņemot vērā patērētāja personīgo izvēli vai norādījumu, neatkarīgi no tā, vai preces ir uzsāktas ražot vai ne, vai arī precēm, kas skaidri pielāgotas patērētāja individuālajām vajadzībām;

4) līgumiem par ātri bojājošām precēm vai precēm, kuru derīguma termiņš ir īss;

5) līgumiem par iepakotām precēm, kuras tika izpakotas pēc piegādes un kuras ir nepiemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;

6) līgumiem par precēm, kas pēc piegādes no sava rakstura neatdalāmi sajaucas ar citiem priekšmetiem;

13.14. Civillikuma 6.228 1. punktā norādītais attālinātā līguma un līguma, kas noslēgts ne komercdarbības telpās, atteikuma termiņš beidzas pēc četrpadsmit dienām:

1) ja tiek noslēgts līgums par pakalpojumu pirkšanu-pārdošanu – no līguma noslēgšanas dienas;

2) ja tiek noslēgts pirkšanas-pārdošanas līgums – no dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādīta persona saņem pasūtīto preci vai:

a) ja patērētājs vienā pasūtījumā pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi – no dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādīta persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo preci;

b) ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās – no dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādīta persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo partiju vai daļu;

c) ja tiek noslēgts līgums par regulāru preču piegādi noteiktā periodā – no dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādīta persona, izņemot pārvadātāju, saņem pirmo preci.

14. Sūdzības

14.1. Veikalā tiek pārdotas jaunas, bez defektiem preces. Ja precēm ir kādi defekti, par tiem atbild „NAUJA ODA eshop“.

14.2. Saskaņā ar Lietuvas Civillikumā noteiktajiem spēkā esošajiem noteikumiem par likumā noteiktajām garantijām, Klients var iesniegt sūdzību par jebkuru no „Nauja oda eshop“ elektroniskajā veikalā iegādātu preci, ja preces defekts tika konstatēts ne vēlāk kā divus gadus pēc tās iegādes, kad prece ar šādu defektu neatbilst noslēgtās līguma nosacījumiem. Atgrieztām precēm jābūt ar iekšējiem etiķetēm.

14.3. Sūdzību var iesniegt visos „Nauja oda eshop“ veikalos (izņemot izpārdošanas veikalu).

14.4. Sūtījumos pa pastu jānorāda sūdzības iemesli un jāsniedz informācija, kas nepieciešama, lai noteiktu pasūtījumu. Sūdzību var iesniegt, izmantojot formu „Sūdzība“ (Klienta izvēles kartē pie katra pasūtījuma esošā forma), kuru var aizpildīt tiešsaistē vai izdrukāt; preces var atgriezt uz adresi: NAUJA ODA eshop preču savākšanas noliktava Galinės g. 1, C korpuss, Galinė, LT-14247 Vilniaus r. (Ieja pa starp 19. un 20. rampām, vērsties pie loga) +370 607 89826 I-V 08:00-17:00.

14.5. „NAUJA ODA eshop“ nodrošina iespēju Klientiem, kuri ir iesnieguši sūdzību, atgriezt defektīvas preces, izmantojot kurjera pakalpojumus, kuru izmaksas sedz „NAUJA ODA“. Šim mērķim Klientam jāaizpilda elektroniskā sūdzības forma Klienta izvēles kartē un jāsniedz detalizēta informācija par vietu (adresēm), no kuras kurjera darbinieks jāizņem sūtījumu ar sūdzībā norādīto preci.

14.6. „NAUJA ODA eshop“ izskata sūdzību 14 dienu laikā un informē Klientu par pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz sūdzību.

14.7. Ja tiek secināts, ka sūdzība ir pamatota, Klientam tiks kompensētas visas saprātīgās izdevumus, kas saistīti ar defektīvu preču atgriešanu elektroniskajā veikalā.

14.8. Ja tiek secināts, ka sūdzība ir nepamatota, preces tiks atgrieztas Klientam kopā ar paziņojumu, kurā izskaidrots, kāpēc sūdzība tiek uzskatīta par nepamatotu.

14.9. Izskatot „Nauja oda eshop“ stacionārā veikalā iesniegto sūdzību, „NAUJA ODA eshop“ nodrošinās iespēju Klientam saņemt preci vai naudu kopā ar nepieciešamo kompensāciju sūdzību saņēmušajā stacionārā veikalā.

14.10. Aukstajā sezonā, ja temperatūra ir negatīva, iegādājoties produktus, kas satur ūdeni, iesakām izvēlēties preču saņemšanu veikalā (ja šāda opcija ir pieejama), preču savākšanas noliktavā vai tūlītēju saņemšanu no paštomāta.

14.11. Patērētāju strīdus ārpus tiesām izskata Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības dienests, biroja adrese Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

14.12. Preces defektu, kuru noteicis derīguma termiņš, pircējs var iesniegt prasību, ja tie tiek konstatēti preces derīguma termiņa laikā (CK 6338. panta 4. daļa).

14.13. Prasības vai sūdzības par iespējamajiem patērētāju tiesību pārkāpumiem pircējs var iesniegt patērētāju strīdu risināšanas platformā http://ec.europa.eu/odr/

15. Pasūtījuma atcelšana

15.1. Klientam ir tiesības atcelt savu pasūtījumu.

15.2. Klients var atcelt savu pasūtījumu pats 15 minūšu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, nospiežot „Atcelt pasūtījumu“ pogu Klienta izvēles kartē sadaļā „Mani pasūtījumi“.

15.3. Klients var atcelt savu pasūtījumu, sazinoties ar „NAUJA ODA eshop“ un aizpildot mājaslapā sniegto pieprasījuma veidlapu.

16. Citas normas

Pie katras iegādātās preces tiek pievienots pirkuma apliecinājums. Klients var lejupielādēt rēķinu no Klienta izvēles kartes. „NAUJA ODA eshop“ nav atbildīgs par to, ja Klients norāda nepareizu informāciju.

16.1. Personas datu apstrāde

Klients brīvprātīgi piekrīt, ka „NAUJA ODA eshop“ apstrādā viņa personas datus. Ja klients nepiekrīt personas datu apstrādei, viņam nebūs iespējas reģistrēties vietnē un veikt pirkumus elektroniskajā veikalā. Visa informācija par personas datu apstrādi ir sniegta Privātuma politikā, kas tiek publicēta interneta veikalā.

16.2. Personas datu apstrāde mārketinga nolūkos

Klients var piekrist, ka viņa personas dati tiek apstrādāti un nodoti trešajai pusei, lai saņemtu „NAUJA ODA eshop“ sagatavotu komerciālu informāciju, piemēram, informāciju par īpašajiem piedāvājumiem un/vai akcijām.

close

Vēlmju saraksts